بازم خداهست...
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش اومدین... اگه برام نظربذارین ممنون میشم...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان




ابزار پرش به بالا



وبی ها

کد آهنگ وبلاگ



**به نام مهربان ترین**




 



نظرات شما عزیزان:

داداشی
ساعت22:28---27 آذر 1394
غصه هم خواهد رفت ...

به حباب نگران لب یک رود قسم

و به کوتاهی آن لحظه ی شادی که گذشت

غصه هم خواهد رفت ...

آنچنانی که فقط خاطره ایی خواهد ماند!

لحظه را دریابیم، که باور روز برای گذر از شب کافیست..
پاسخ:سپاس...زیبابود


آریوبرزن
ساعت3:46---19 آبان 1394
زندگــﮯ يعنــﮯ چه؟ يعنــﮯ آرزو كم داشتن
چون قناعت پيشگان روح مكرم داشتن

جامه ــﮯ زيبا بر اندام "شرف" آراستن
غير لفظ آدمــﮯ " معنا ــﮯ آدم " داشتن

قطره ــﮯ اشكـﮯبه شبها ــﮯ عبادت ريختن
بر نگين گونه ها الماس شبنم داشتن

نيمشب ها گردشــﮯ مستانه در باغ نياز
پاكــﮯعيســﮯ گزيدن عطر مريم داشتن

با صفا ــﮯ دل ستردن اشك بــﮯتاب يتيم
در مقام كعبه چشمــﮯ هم به زمزم داشتن

تا برآيد عطر مستــﮯ از دل جام نشاط
در گلاب شادمانــﮯ شربت غم داشتن

مهتر رمز بزرگــﮯ در بشر دانــﮯ كه چيست؟
مردم محتاج را بر خود مقدم داشتن

مهلت ما اندک است وعمر ما بسیار نیست
در چنین فرصت مرا با زندگــﮯ پیکار نیست

سهم ما چون دامنــﮯ گل نیست در گلزار عمر
یار بسیار است اما مهلت دیدار نیست

آب و رنگ زندگــﮯ زیباست در قصر خیال
جلوه ــﮯاین نقش جز بر پرده ــﮯ پندار نیست

با نسیم عشق باغ زندگــﮯ را تازه دار
ورنه کار روزگار کهنه جز تکرار نیست

__مهد ــﮯ سهیلــﮯ __

پاسخ:بابت شعر زیباتون ممنون


محمد
ساعت14:29---6 آبان 1394
موفق باشید
پاسخ:ممنون


http://68javad.loxblog.com
ساعت19:51---29 شهريور 1394
بچه ها راس گفتن وبت خوبه
پاسخ:ممنون بچه هالطف دارن


مهرداد
ساعت20:21---2 شهريور 1394
عالیست
پاسخ:mamnoon


darya
ساعت16:51---31 مرداد 1394
سلام...عالی بود..خیلی خوب
پاسخ:salam mamnooooooooon


ali
ساعت14:23---28 مرداد 1394
وب خيلي قشنگي داري اميدوارم تو تمام مراحل زندگي موفق باشي عزيزم
پاسخ:mrc


امین
ساعت12:31---11 مرداد 1394
وب خوبی داری ممنونم از تلاشت
پاسخ:ممنون نظرلطفتونه


محمد
ساعت19:08---8 مرداد 1394
سلام.وبتون عالیه موفق باشید به وب من هم سر بزنید
پاسخ:سلام ممنون حتما


mohammad
ساعت11:51---6 تير 1394
سلام . وبتون عالیه . یه چیزی فراتر از عالی . امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق باشید . من اهنگ وبتون رو برای وب خودم هم میذارم خیلی زیباست
پاسخ:ممنون منم واسه شما آرزوی موفقیت میکنم


مهدی
ساعت18:56---22 خرداد 1394
عالی بود
پاسخ:ممنون


خادم الشهدا
ساعت11:00---20 خرداد 1394
سلام از وبت خیلی خوشم اومد عالی بود...
پاسخ:مرسی


آریـوبـرزن
ساعت19:35---14 خرداد 1394
گفتم به مـهد ـﮯ بر مـن عاشق نـظر کن
گفتا تو هم از معصـیت صرف نظر کن

گفتم به نام نامیت هر دم بنازم
گفتا که از اعمال نیکت سرفرازم

گفتم که دیـدار تـو باشد آرزویم
گفتا که در کو ـﮯ عـمل کن جستجویم

گفتم بیا جانم پر از شهد صفا کن
گفتا به عـهد بندگـﮯ با حق وفا کن

گفتم به مهد ﮯ بر من دلخسته رو کن
گفتا ز تقـوا کسب عز و آبرو کن

گفتم دلم با نور ایمان منجلـﮯ کن
گفتا تمسـک بر کتاب و هم عـمل کن

گفتم ز حق دارم تمنا ـﮯ سکینه
گفتا بشو ـﮯ از دل غبار حـقد و کیـنه

گفتم رخت را از من واله مگردان
گفتا دلــﮯ را با سـتم از خود مرنجـان

گفتم به جان مادرت من را دعـا کن
گفتا که جانت پاک از بهـر خـدا کن

گفتم ز هجران تو قلبـﮯ تنگ دارم
گفتا ز قول بـﮯ عـمل من ننـگ دارم

گفتم دمـﮯ با من ز رافت گفتگو کن
گفتا به آب دیـده دل را شستشو کن

گفتم دلم از بند غـم آزاد گردان
گفتا که دل با یـاد حـق آباد گردان

گفتم که شام تار دلها را سحر کن
گفتا دعـا همواره با اشـک بصـر کن

گفتم که از هجران رویت بـﮯ قـرارم
گفتا که روز وصـل را در انتظـارم


Mehrdad
ساعت21:17---10 خرداد 1394
سلام
وبلاگی عالی داری
پاسخ:سلام ممنون


mYm
ساعت12:29---21 ارديبهشت 1394
به نام مهربان ترین .. زیباس واقعا این جمله
عالی بود مثل همیشه .
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







22 / 9 / 1394برچسب:, :: 19:8 ::  نويسنده : **فاطمه خانوم**